miercuri, 13 septembrie 2017

Intro

Ok. Nu stiu cu ce sa incep...Nu am mai facut niciodata blog sau alte chestii de genul, asa ca e posibil sa iasa putin varza. Am sa incerc sa fiu clar in exprimare si sa nu aberez prea mult.
Motivul pentru care am ales sa fac blogul asta il veti afla pe parcurs. "Ie" mai multe.
Bun.

Numele meu este nu-i important. Important este ca, desi nu am o varsta prea inaintata si nici cine stie ce experienta ( sunt mic si mai am foarte multe de invatat), voi sa invatati ceva din greselile pe care le-am facut eu. Sau macar sa realizati, din experientele si intamplarile mele, cat de importante sunt deciziile pe care le luati si cat de mult va va afecta pe viitor.
Adica vorba asta,  e cat se poate de adevarata. Si mi s-a confirmat de foarte multe ori: ai viata pe care o ai, pentru ca tu ai ales asa; sau: traiesti asa pentru ca asa ai vrut tu.
Ce pot sa spun...Da, am luat decizii gresite. Imi pare rau ca nu stiam la varsta respectiva ceea ce stiu acum.
Dar, oricand te poti indrepta, chiar daca mult mai tarziu. Important este sa constientizezi acest lucru si sa vrei sa te schimbi. Lumea este reala. Este asa cum o vedem noi. Ea nu se schimba. Noi, insa, ne putem schimba. Si putem schimba atitudinea pe care o avem asupra lumii.

Cam atat pentru primul post. Am multe de zis, dar trebuie sa stau sa ma gandesc putin ca sa le iau intr-o ordine fireasca.
Hai sa aveti o zi asa cum vreti voi sa fie! * (o sa va explic si asta, intr-o alta postare).

Lectia de azi: Viata pe care o avem, este produsul deciziilor luate de-a lungul vietii noastre. Suntem saraci, pentru ca noi alegem sa fim saraci; suntem bogati pentru ca noi am ales sa fim bogati; suntem vanzatori, soferi, doctori, ingineri, profesori, someri, pentru ca noi alegem, nu altcineva; suntem sociabili,  glumeti, melancolici, invidiosi, gelosi, etc pentru ca noi alegem sa fim asa* (am pus o alta steluta pentru ca si aici este ceva de adaugat, si voi vorbi si despre asta in alt post; vorba se aplica, dar nu in toate cazurile; o sa aflati de ce mai tarziu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Traieste simplu!

Traieste simplu! Este normal ca in permanenta sa dorim sa progresam si sa vrem intotdeauna ce este cel mai bine pentru noi. Sa iti doresti...